.motion

Från tjejsnack

Vecka 12/08

Motion
  • Gillar du motion? Om inte, varför inte?
Nej. Men jag önskar att jag gillat det. Fast promenader är oftast härligt.
  • Motionerar du/vill du motionera regelbundet, hur ofta?
Nej, men jag borde...
  • Hur långa är/vill du ha motionspassen?
Runt 0 sekunder känns okej. Hahaha. Nä men det beror ju på vad man ska göra. Tar gärna promenader på 1,5 timmar eller längre om det är fint väder och så.
  • Vilken typ av motion gillar du/ägnar dig åt?
Barnvagnspromenader får jag väl säga då. Det är ju typ den enda motion jag pysslat med de senaste 3½ åren.
  • Motionerar du helst ensam, i sällskap med någon eller i större grupp
Helst inte ensam. Helst inte i större grupp. Så det får väl bli i sällskap med någon.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0