.energilös

Jag har ingen energi. Alls. Känns som att jag går runt som en zombie. Jag är inte sjuk direkt, bara lite ont i halsen när jag sväljer. Men jag har ingen ork. Idag skulle jag städa och pynta lite påsk, men jag tror inte jag orkar det faktiskt. Får se om jag kan rycka upp mig lite senare. Det är ju egentligen bara att ta baljan och slänga i alla leksaker och ställa den i barnens rum och sedan ta ett tag med dammsugaren. Om jag och P hjälps åt borde det ta max en timme att göra det påskfint här.

Måste handla inför inför imorgon idag också. Sent ute? Ja... får hoppas att äggen och räkorna inte är slut. Fast om jag mår imorgon som jag gör idag, kommer jag inte ha särskilt stor matlust.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0