.trötthet

Barnen var så trötta idag. De sov till 9 (13 timmar), gick upp och ville ha gröt. Jag kokade havregrynsgröt men ingen av dem rörde den ens. K ville sova lite till och somnade direkt när jag la honom i sängen.
A var uppe i 4½ timme ungefär innan hon också somnade igen och sov en timme.

Ingen av dem har ätit, knappt.
Ingen åt gröt.
När K vaknade ville han ha ny gröt. A fick välling. K åt en sked, A åt 40 ml.
Lite senare fick de kräm och smörgås. K åt smörgåsen, A åt en sked kräm.
Vid middagen åt A 4-5 köttbullar, K åt lite stuvade makaroner.
Båda åt lite glass.
Sist åt de inte riktigt en hel flaska välling kvar, men båda lämnade mer än "normalt."
De somnade båda två runt 20-tiden.

Jag hoppas så de kommer må bra imorgon!

Själv då?
Har varit trött, lite ont i magen men knappt så det känts, men det har varit där. Inte så mycket matlust men har pillat i mig lite iallafall.
P har nog mått ok, fast ont i skuldran av någon anledning.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0