.tröttast

Ikväll är jag tröttare än jag varit på länge. Vet inte varför. Gäsp. Innan ungarna skulle i säng fick de kolla på Mora Träsk, och jag satt och blundade i soffan. Skönt!
har haft lite besök idag, P´s pappa och farmor. P´s pappa lagade mat till oss, ris och kokt fisk med musslor och räkor. Jättegott blev det! Men P den tråkmånsen gjorde pulvermos och korv med bröd till sig själv.
Snart ska jag övertala honom att ringa sin mamma och kolla om hon vill vara barnvakt imorgon. Vi har två biobiljetter som går ut den 22:a och jag vet inte om vi hinner utnyttja dem annars. På fredag är det ju midsommar och då har vi andra planer, och lördagen är den 21... det kanske skulle gå. Fast helst imorgon.
Isåfall ska vi nog se på "The happening." Först ville jag se "The Mist" men jag har läst om hur den slutar och det är ett sånt slut jag inte vill se.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0