.hmm

Ännu ett jag-borde-gå-och-lägga-mig-inlägg. ar för mig att jag skrivit många sådana förut. Jag borde verkligen det. Sov skitdåligt inatt. Först kunde jag inte somna och så vaknade barnen vid halv sju som vanligt.

Just nu blåser det mer än det gjort under dagen. Tror jag. Eller så är det bara tystare under kvällen, så man hör tjuten mer. Jag har stängt alla våra fönster iallafall.
Vi var ute en liten sväng jag och barnen. K var ute på dagis när jag hämtade honom, och såklart ville han gå til lekparken. Men det var mest jobbigt, det blåste upp sand i ögonen. Var nog ute i max 20 minuter. När vi kom hem och barnen tjöt i trapphuset kom grannen ut och varnade för att tegelpannor kunde blåsa ner. En ganska bra anledning att hålla sig inne när det blåser så mycket.

Tror jag ska sätta mig och läsa en stund. Fast klockan är ju redan halv 11 snart. Hm...

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0