.en smocka på ögat

Aj! Det gjorde ont.
Ensam hemma ikväll och fick lägga båda barnen själv. A är aldrig still, hon vevar med armar och ben och TJOFF fick jag en smocka rakt på ögat- gjorde skiiitont, och det värker lite fortfarande i benet snett ovanför, precis vid kanten på ögonhålan. Jag såg tillochmed stjärnor. Att en liten snart 21-månaders kan vara så stark!?

När hon väl somnat, vilket tog lite tid, mellan sju ochhalv åtta ungefär, med tanke på att hon varken sov middag idag eller igår, så skulle jag söva K. Då hade han somnat! Gullegubbegosungen! Hade varken fått tänderna borstade eller kissat, så vi får väl se om han vaknar och kan gå på pottan eller om jag får byta lakan inatt.


Kommentarer
Postat av: floria

Jag vet, Corinne har rivit Stefan på armen så han fått sår, slängt leksaker i ansiktet på honom med full kraft och nyps hårt mest hela tiden. Unge, vad gör man?

2008-06-17 ~ 22:07:15
URL: http://floria.blogg.se/
Postat av: T

va söt han är k.. (: o med massa leksaker i sängen. haha

2008-06-17 ~ 23:11:05
Postat av: Rhoena

Bilarna och tåget sover hos honom varje natt s fast bokstavsbrickorna lekte han med medan jag nattade A. Så han brukar ha massa leksaker i sängen haha!

2008-06-18 ~ 12:42:14
URL: http://rhoena.blogg.se/

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0