.bara en vanlig dag

Idag är första dagen jag känner mig hundra procent bra efter senaste magsjukeomgången. Jag fattar inte. Jag var ju en sån som aldrig blir sjuk. På sin höjd lite förkyld. På många, många år var det värsta när jag hade ont i halsen i fyra dagar. Och nu har jag haft magsjuka tre gånger på 1-2 år.

Nu när vi mår bra igen ser man hur lägenheten försummants. Man orkar inte städa när man mår skit. Ja jag vet att jag bara spydde en enda gång och allt, men jag tappar matlusten helt av att gå en dag utan mat. Då börjar jag må illa för att jag inte ätit, men jag kan inte äta för att jag mår illa. En ond cirkel.

Så idag blir det alltså städning. Dessutom hoppas jag på lite regn så jag kan ta ut ungarna i regnkläder och gummistövlar. När det nu ändå inte verkar bli så mycket sol, menar jag.

Sen måååste jag fylla i pappret som skulle skickats för länge sen. Skäms på mig. fast jag har ju faktiskt varit sjuk, så det kan man väl skylla på? Eller...?

Och sen, när pappret är inskickat och det händer lite grejer, då blir det lite shopping! På internet. Böcker, filmer, scrapprylar. Sen ska jag  bjuda hit Tiny nån dag så vi kan gå på stan, och då blir det smink och kläder.

Kommentarer
Postat av: Tiny

Jaa! ((: det kommer bli roligt o shoppa med dig!

2008-06-29 ~ 16:56:18

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0