.nattprat

Som vanligt sitter jag uppe alldeles för sent. Jag är trött, men varför går jag inte och lägger mig då?

A vakande innan och ropade på pappa. Han gick in en sväng men sedan tog jag över. Hon kramade mig stenhårt och jag fick INTE gå. Sötnosen.
K var likadan när han skulle sova. Jag trodde han somnat och smög upp, då det hördes ett litet:
"Mamma, söv mig!"
Gosplutt.

Förresten, vi har möblerat om igen. Hur många gånger har jag skrivit den meningen? Vi möblerar om hela tiden känns det som. Det är P som har nojan. Fast det blev bättre nu. Det var lite för mycket med två databord i vardagsrummet, så nu står det ena i sovrummet och jag får surfa på laptopen i soffan istället. Problemet är väl att det ena skrivbordet skulle vara mitt scrapbord, men jag får väl sätta mig i köket som vanligt när jag börjar igen. Jag är faktiskt sugen på att scrappa, det var längesen. Tror jag ska sätta mig ner på torsdag och se vad jag kan pyssla.

Jag vill ha mina böcker nuuuu! Jag loggar in och det står "behandlas". Hoppas hoppas det står "skickat" imorgon så jag har dem på onsdag.

Var är installationsskivan till min skrivare? Den är bara borta och jag blir galen snart. Har letat på alla sannolika ställen. Kabeln mellan skrivare och dator är också borta, fast jag hittade en annan, likadan, så det ska väl vara lugnt. Men skivan. Skivan?!



Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0