.lycklig av pengar

Jag vet inte riktigt varför jag loggade in mig på bloggen idag, har inget speciellt att skriva ändå.
Hm.
Det regnar.
Jag är trött.
Jag är hungrig.
P vilar nu, om en timme ska han gå upp och gå till affären. Måste köpa potatis, kaviar (inte sådan på tub), mjölk och fredagsgodis till barnen. Kanske lite till oss också haha. Jag som skulle sluta med godis...

Idag blir det lax till middag. Tänkte ha gjort det igår men så hade vi inte alla grejer hemma så jag la den i kylskåpet. Står på att det går att förvara den i ett dygn i kylskåp +5 grader, så jag hoppas den inte blivit dålig. La den högst upp, där är det kallt med en massa is. Måste nog försöka fixa det någon dag...

A sover. K matar bilen och skohuset. Han får passa på när lillasyster inte kan sno pengarna. Hon älskar pengar och vill gärna hålla i dem. Hon fick leka med en femma en dag, under strikt uppsikt från mig. Vilken lycka.
K vill bära sparbössorna, men jag sa åt honom att han måste sitta på golvet. Häromdagen tappade han skohuset från bordet rakt ner på sin lilla tå. Aj aj aj...

Kommentarer
Postat av: tiny

det är roligt när du bloggar. haha. så det gör inget om du inte har något o skriva. (:

2008-02-22 ~ 18:58:13
URL: http://tinys.blogg.se

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0