.k och hans kompis

K var som vanligt lite avig till dagis idag,men när jag klätt på mig och A så kom han och ville följa med. Traskade på bra, och när vi kom in så kom hans kompis R samtidigt. Vilka lyckliga ungar! K klappade honom på jackan och vände sig till mig och ville ta av sig overallen direkt. Han som brukar busa vid avklädningen! Sedan när alla ytterkläder var väck rusade de in på dagis och vände ig knappt om för att säga hejdå.

A sitter i soffan med sin vällingflaska som är kvar sedan 8 och tittar på Totoro.
Nej, vällingen är inte äcklig, hon vill inte ha den värmd så det är ingen risk för bakterier på denna korta stund.

Idag ska jag väl städa en stund... sen. Alltid denna städning. Måste till stan och köpa biljetter också, men det blir nog imorgon, och så måste vi till biblioteket innan torsdag.

Och så måste jag bestämma vad vi ska ha till middag. Suck. Svårt!!

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0