.en paus

Har städat hela dagen. Nästan. Tvättar och hänger upp, dammsuger, plockar och så har jag storstädat köket. Barnens rum och badrummet är kvar. Torka golven måste jag också göra sen, men det kanske får vänta tills imorgon.

Fick en härligt välbehövlig sovmorgon idag. Överraskningssovmorgon. Ungarna vaknade 6.45 ungefär, och två minuter senare kom P in och sa åt mig att ligga kvar, och så tog han upp dem. Älskar honom!!! (Fast inte bara för det).

Ikväll ska jag göra scones. Ska se om inte P känner för att kolla på någon film med mig också. Kanske skulle hyra en, det var längsen. Eller kolla i affären vad de har. Vi köper så mycket filmer jämt...
Första kvällen på min 9 dagar långa inte-köpa-godis-period! Om det går bra ska jag förlänga den.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0