.och ännu fler julklappar

Nu tror jag att jag handlat färdigt till barnen. Idag köpte jag varsin vattenfärgslåda till dem Och böcker. A ska få "Vem är söt" och "Vem är borta" och K ska få "När Åkes mamma glömde bort". Köpte julklapp till kusinen med och jag hoppas hon inte redan har den. Jag vet att det inte är så kul att avslöja innan vad man köpt kanske, men syster, om du inte vill veta så sluta läsa nu. Fast huvudsaken är väl att inte C vet. Så om ni har den redan så får du säga till, annars köpte jag boken "Så gör prinsessor" till C.
Nu är det bara ramar till syskonfotona kvar, plus till T och R. Det är svårt till dem! P köpte jag lite till också.
Jag längtar till jul!

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0