.nattinlägg

Japp, jag är fortfarande uppe. Borde gå och lägga mig men jag känner faktiskt inte för det. Har varit mycket jobb, men är faktiskt ledig imorgon. Ska dessutom ha ungarna hemma, vilket betyder att ingen klocka kommer ringa på morgonen. Härligt!
För sen blir det tidigt i säng på fredag kväll för en antagligen riktigt jobbig helg. Mycket avresor på lördag, och alla måste göras eftersom det är ankomst på alla. Ännu fler avresor på söndag (vi har vadslagning på jobbet med 5 kr insatsen, jag har satsat på 161 så håll tummarna. Förra veckan vann ingen så med den nya satsningen + potten är vi uppe i ca 80 kr. Wohoo) och vi kommer inte ens kunna göra, men jag ska även jobba hela måndagen så får göra resten då.
Och barnen kommer nog åka bort i helgen. Båda två. Lördag-söndag, sova hos farmor. Egentligen tycker jag lillan är lite för liten än, men samtidigt är vi två föräldrar och jag kan inte bestämma allt. Och jag förstår P också, han har en skiva att spela in och väldigt lite tid nu när jag jobbar i stort sett varenda helg.
Fast det kommer nog inte bli mycket jobb resten av december. Fast jag anmälde mig frivilligt till att jobba nyårsdagen! Då ska jag och en tjej till öppna frukosten och ta hand om det, och sedan gå upp på våning och städa lite rum. En erfarenhet rikare.
Jag och P brukar ju ändå bara sitta hemma med lite god mat och så på nyår, och skulle jag sova jättelite den natten gör det inget, jag orkar nog jobba ca 4 timmar ändå.

Kommentarer
Postat av: floria

Vad roligt att öppna frukosten, jag tyckte det var jättekul att jobba på frukosten. Bara ställa ut fina fat och hålla ordning, hotellfrukostar är ju så lyxiga... Ska man inte på fest på nyår så är det ju bara bra att jobba, storhelgsob! ;-)

2008-12-06 ~ 19:09:54
URL: http://floria.blogg.se/

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0