.gjort är gjort

De är så snälla på barnens dagis. De frågade om jag hittat pengarna och så hade de gått runt och letat. Blir så glad när jag hör sånt.
Fast jag betraktar nog pengarna som borta. Det grämer mig så mycket, hur kunde jag vara så korkad? Men jag trodde ju inte att det skulle kunna trilla ut något ur en jeansficka...
Fast nu är jag nog mest irriterad på att jag inte kan släppa det. Okej, det var mycket pengar, men det var ju "bara" pengar. Det finns de som förlorat så mycket mer. Kanske är det min dumhet jag inte kan släppa? Fast gjort är ju gjort. Vi klarar oss ändå, men jag undrar hur länge det kommer kännas som att vi ligger 500 back hela tiden...?

Kommentarer
Postat av: tina

Ja, det är retligt när man tappar pengar.. Men jag förlorade vera inatt, och igår förstod jag din frustration, men idag önskar jag att jag med tappat 500:- istället för att vera dog. ),:

2008-12-17 ~ 12:03:50
URL: http://tinys.blogg.se.se

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0