.jag och johnny depp

Jag skickade in en ansiktsbild till en sida där de jämför ens ansikten med kändisar. Det blev ett litet gäng mellan 75-78%. Några var fula men jag tycker ingen var riktigt lik mig. Men det var lite roligt att Johnny Depp dök upp som 76% lik. Hahaha! Jag vet inte om jag kan se några likheter direkt (sen så ska man ju helst skicka upp ett gäng bilder och se vilka som återkommer, men ähhh...)

Va? Bildbevis? Okej... fast jag haaatar bilden på mig själv. Ögonen ser konstiga ut. Man fick bara ha med 8 kändisar på mitt valda collage så jag tog såklart bort de två fulaste. Fast ärligt talat... nej, jag är inte lik någon av dem. (Men åååh, jag och Johnny Depp!!!)








Haha, gjorde en till (men den visar jag INTE här, blir så ful på kort...) denna gång var jag lik (skriver de jag vet vilka de är):

Sara Michelle Gellar 80%
Jennifer Garner 78%
Cate Blanchett 70%
Christina Ricci 70%

Jag har nog lite tråkigt ikväll för jag gjorde en till...





Och sedan konstaterar jag att... NEJ, jag är nog bara lik mig själv. Haha. Men något ska man väl ha att göra när man har lite tråkigt.


((Vågar jag posta detta nu??))

Kommentarer
Postat av: Tiny

haha. det där måste jag med testa. ((:

2008-08-13 ~ 21:33:50
URL: http://tinys.blogg.se/

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0