.förberedd

Okej, nu har jag suttit en timme och förberett mig och det känns mycket bättre. Jag hoppas det gör det sedan när det är dags också. Jag tror ovissheten är värst, på vilket sätt de kommer lägga upp det, på hur många vi kommer att vara och sådär. Jag tror jag ska fokusera på att svara bra men inte tänka så mycket på hur det går. Gör jag mitt bästa och det inte räcker till finns det ju inget att göra, eller hur. Synd bara att vi inte har färg till skrivaren så jag kunde skriva ut lite papper på det jag skrivit upp nu, men jag hoppas jag kommer ihåg det i huvudet. Sedan kanske det inte alls är som jag planerat det, så jag ska inte haka upp mig för mycket på det heller. Och jag hoppas jag inte kommer staka mig en massa och darra på rösten som det kan bli när man blir nervös. Får väl köra lite avslappning eller något, och vara där i jättegod tid så jag kan ta en promenad eller något och lugna mig om det behövs.

Jag skriver mer ikväll, och om någon hinner läsa detta innan det är dags för mig att ge mig av, håll tummarna för mig i eftermiddag, okej?

Kommentarer
Postat av: Tiny

vad ska du göra?? (:

2008-08-21 ~ 16:01:04
URL: http://tinys.blogg.se/

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0