.utmanad

Ja, jag blev ju utmanad av floria. Så...

Tre namn du går under:
1) D
2) Älskling och en massa gulliga nonsensnamn som sockertopp
3) Mamma

Tre saker som skrämmer dig:
1) Döden och hemska olyckor
2) Bränder
3) Spindlar

Tre saker du har på dig just nu:
1) Grå jeans
2) Svart sammetströja
3) Underkläder

Tre av dina favoritlåtar just nu: (Just nu? Mina favoriter är alltid favoriter. Ett litet urval:)
1) Sirenia - Meridian
2) Therion - Raven of Dispersion
3) The gathering - In power we entrust the love advocated

Tre sanningar om dig:
1) Jag slösurfar när jag borde göra andra viktiga saker
2) Jag älskar att läsa fantasy
3) Jag vill ha fler tatueringar

Tre av dina intressen:
1) Läsa/skriva
2) Scrappa
3) Surfa och spela RPG på datorn

Tre saker du verkligen vill ha just nu:
1) Syrafritt lim och färg till skrivaren
2) En ny soffa
3) Ett hus! Med trädgård



Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0