.tredje natten

Inatt var en bra natt!
Först på kvällen vaknade A tre gånger. Eftersom P var på promenad fick jag söva om de två första gångerna, och det gick på cirka 5 minuter. Sista gången sövde P. Sen var det en fjärde gång, men då gick jag och la mig.
På natten vaknade hon kanske fyra eller fem gånger? Var ledsen och grät, men somnade om på några minuter alla gånger.

Sen vaknade hon vid halv sju och var jätteglad.
A: Mamma, tutte?
Jag: Nej, tutte är slut!
A: Mamma, den tutten?
Sen petade hon mig i naveln haha. A kallar naveln för tutte också.

A klev upp, men eftersom sovrumsdörren var stängd låg jag kvar en stund, trött. K sov ju också. Sen efter en stund ville A upp i sängen igen så jag lyfte upp henne. Då hade hon tagit av sig sin blöja haha.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0