.prestationsångest

Jag ska så smått börja söka nu. Helg? Kväll? Sommar? Får se vad som dyker upp.
Jag borde inte skriva det här för jag kommer bara få prestationsångest, om folk vet hur länge jag försökt och tänk om jag inte hittar något på länge kommer jag känna mig totalt misslyckad.
Så jag säger att jag ska försöka smått som sagt. Utan krav. För att jag vill, bara. Inget annat.


Dessutom funderar jag fortfarande på A´s placering. Det känns mer okej nu än innan, men suck vad jag önskar att det varit på K´s avdelning... för hans skull, för hennes skull! Jag tror faktiskt att inskolningen skulle gå mycket bättre på hans, just för att hon varit där så mycket.
Men frågan är... då vi skrev i alla papper och allt, och hon ändå fick på en annan... Tror ni det är någon idé att ringa och höra sig för? Ringa chefen och kolla om, om det inte finns minsta, lilla möjlighet till den andra avdelningen? Eller är det bara dumt, för hade det funnits så hade hon fått?
Kommer jag ångra mig om jag inte ens försöker?
Kommer jag känna mig skitdum om jag ringer och möjligheten är noll?

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0