.nattning

P har fortfarande inte kommit hem och jag fick natta barnen. Gick helt över förväntan bra.  A frågade inte ens efter tutte! Gjorde ingenting alls i den vägen. Fast hon gallskrek och ville inte sova alls, men det var nog mest trötthet eftersom hon inte sovit middag idag. Tillslut la hon sig på fel håll i sängen och somnade efter att jag strukit henne lite över ryggen.
K är nog fortfarande vaken. Han somnade inte och jag sa att han kunde testa somna själv. Dörren står ganska mycket öppen men det är helt tyst därinne, så än så länge går det bra. Får se om han ropar på mig snart eller ej. Ska nog kolla till honom om tio minuter eller något så får jag se om han sover.

Ikväll är det Prison Break!

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0