.min blogg

Har insett att det står att min blogg handlar om mitt liv, och sedan skriver jag nästan bara om barnen. Fast de är ju mitt liv. Men inte bara.
Jag väntar fortfarande på P.
Om en timme- Prison Break.
Jag är sugen på te. Köpte te på ÖB för 5 kronor, 20 påsar. Tror det hette Queen Gold. Inte alls lika gott som lipton. Fast billigt var det ju.

Imorgon när jag lämnat K på dagis måste jag dra ner till stan och köpa tågbiljetterna. Egentligen skor till A också. Om jag hinner. Vi har ett par gamla gympadojor hon kan ha annars, så får jag köpa skor när vi kommer hem. Hon behöver gummistövlar också, och om jag ska köpa på skopunkten tror jag inte jag hinner prova ut 3 par. Dessutom borde ena paret vara till K, sandaler eller något, och han kommer ju inte vara med.

Nä nu kom jag in på barnen igen.

Måste skaffa barnvakt någon dag snart och utnyttja biobiljetterna P har fått från jobbet, fyra stycken har vi. Restaurang med  2 eller 3-rätters och bio låter väl mysigt?

Och jag vet precis hur och var vi ska förlova oss nu. Datum får vänta, tills vi köpt ringarna. Datumn spelar noll roll, så det får bli en varm sommardag när vi kan få barnvakt.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0