.men det var då fan

Nu, när jag skulle göra iordning ett band, så finns inga kanaler kvar i videon, dessutom hittar jag den inte alls när jag söker på tvn. Helt sjukt. Jag hade ju fixat den! Jag hade provinspelat på den! Jag fattar inte.

Men jag skiter i det, sökte på ginza och det verkar som att Outsiders ska släppas på DVD. Man kan boka den iallafall, för 99 kr. Så jag skiter i att spela in den. Alltså, jag skiter i att jag inte kan spela in den.

Sen kanske jag inte ens gillar den... jag minns den inte, var väl runt 15 när jag såg den, och dessutom har jag boken i hyllan, och den har jag säkert läst tjugo gånger. Minst.

Men det är ändå surt med videon. Ska se till att den blir helt urkopplad och dra bort varenda sladd och sätta tillbaka dem och greja imorgon. Funkar det inte då får jag göra som floria tipsar. Fast säg det inte till någon haha...
(Får man programmen med svensk text, förresten??)

Kommentarer
Postat av: floria

Ja, eller så laddar man ner texten från undertexter.se... Hehehe...

2008-04-07 ~ 19:54:11
URL: http://floria.blogg.se/

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0