.konversationer

A kommer med gosedjurskaninens halsduk (se bilder i tidigare inlägg)
A: Ile huve! Ile huve! (Hon vill ha den runt huvudet.)

A klappar på golvet/soffan bredvid sig.
A: Titta hä! Mamma titta hä! (Sitta här)

A: Ile kocka! Kocka! (kaka)
Jag: Men vi har inga kakor gumman. (Dumma Ellens boll- boken...)
A slänger sig på golvet och skriiiiiiker.

K: Jag är hungrig.
Jag: Vad vill du ha? Kräm, corn flakes, ringar, gröt, smörgås...?
K: Kan du säga glass?

K: Mamma, kan du ge den till monstjet?
Jag: Oh hjälp, ett monster!
K: Jag är ett snällt K-monstej!

Nya ord från A: Huve, potta, ke (paket)

Kommentarer
Postat av: tiny

Haha. sötnosar!!

2008-04-04 ~ 22:33:36
URL: http://tinys.blogg.se

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0