.hej-ga

A blir så glad av andra barn. Tror dagis kommer bli jättebra för henne. Tycker fortfarande det är lite synd det där med avdelningen, för hon skulle bli så omhändertagen på K´s. En del flickor där ska alltid komma fram och klappa och prata med henne. När on och jag skulle gå efter att ha lämnat K vinkade A som en galning och sa "hej-ga" hur många gånger som helst.
Sen på vägen hem mötte vi fler barn som blev hejade på av A.

Men, jag tror det blir bra... jag ska inte älta det mer. Dessutom hoppas jag ju på en flytt, även om jag tror att vi inte kommer få någon lägenhet där jag vill :(
Får se om han hör av sig som han sa, och vad han säger då, men det känns ju hopplöst när andra har förtur, jag menar, varför skulle någon säga nej till ett så mysigt alternativ?

Kommentarer
Postat av: floria

Har du pratat med dagiset om varför inte A ka nfå plats på K:s avdelning?

2008-04-22 ~ 10:13:37
URL: http://floria.blogg.se/
Postat av: Rhoena

Nej, ska nog ringa dem imorgon. Men jag antar att det inte fanns plats, det är bara 3 barn som är 6 år och som slutar och A fick ju en plats på småbarns. Kanske de som fick plats på K´s var äldre än henne...Men jag ska iaf försöka byta tror jag, eller kolla om kö iaf.

2008-04-22 ~ 11:56:22
URL: http://rhoena.blogg.se

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0