.hägä

A tittar på sin favorit "hägä" medan jag stjäl mig lite tid här. Snart, snart ska jag sätta igång. Plocka, dammsuga, diska, hänga tvätt.
Sedan ska jag hämta K på dagis och få problem. K är en gosig unge men just nu väldigt bestämd. Han vill gå hem till sin kompis, vilket han inte kan just nu. Men jag och kompisens pappa har iallafall bestämt att vi ska försöka ordna det någon dag. Vill ju gärna uppmuntra att de är kompisar, för de är så söta tillsammans.
Fast igår blev det nog bara skrik i kanske 15 minuter. Tack till bamse-tidningen som kommit i brevlådan och som kunde locka fram lite glada toner.


Kommentarer
Postat av: tiny

haha. dom är så söta. (:

2008-04-23 ~ 12:06:03
URL: http://tinys.blogg.se

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0