.en ny dag

Idag ska det bli en bra dag. Jag har bestämt mig för att ringa om A´s dagisplats, kanske inte för att byta men för att höra om möjligheterna om hon kan få stå i kö till "rätt" avdelning. Dessutom om hur det blir när hon blir för stor för sin avdelning, vilken hon hamnar på då. När jag gjort mitt bästa för att få som jag vill, så ska jag acceptera hur det blir. Det blir säkert bra ändå. Kollade på hemsidan och avdelningens lokaler ser lika mysiga ut som hos K. Nu när det går mot varmare tider kommer säkert många vara ute när jag hämtar, och då kanske jag kan prata lite med personalen redan innan det blir dags för inskolning.
Fast jag hoppas fortfarande på att det går att ordna med byte, men men...

Änni och Ba och Byssa. Klänning, strumpor och byxor såklart. A skulle välja kläder igår och hon ville ha allt och inget. Hon älskar att rota i garderoben haha. Fast helst vill hon inte ha kläder alls, eller väldigt konstiga kläder. Igår sprang hon omkring med dubbla strumpor på ena  foten och ingen strumpa på den andra.

K är i en extrem period just nu... mycket "trots". Jag skriver trots inom citationstecken för jag tycker inte riktigt det passar att heta trots. Han har ett knep när jag säger nej: "Du får inte säga nej, du ska säga ja! "
Hahaha.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0