.dumma dumma

Jag skulle såklart köpt biljetterna för två veckor sedan, när jag kollade upp dem. Då kostade de under hundra kronor styck. Nu fick jag betala nästan 300 för båda.
Nåja, skit samma.

En födelsedagspresent till Tiny inhandlades också, fast  jag vet inte vad hon kommer tycka om den...

En grej till P hittade jag också som han ska få när han kommer hem. En bok om olösta mordgåtor. Hoppas han gillar den. Jag har gjort det till min mission att hitta böcker han kan gilla. Han läser aldrig, och jag älskar att läsa, men med lite gott inflytande och intressanta böcker så...

Först fick han "Iskallt och stenhårt" i julklapp och han älskade den.
Sedan lånade jag "El chocko" av mamma och den gillade han också.
Båda är verklighetsberättelser om någon som hamnat i fängelse, första i texas och andra i Bolivia.

Kommentarer

skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

skriv här:

Trackback
RSS 2.0